PARIS BABY!

2014-09-05 08:45:28 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Nästa 1 månad sen så skrev jag.. då visste jag ingenting och våran bilresa neröver, var jag seriöst på gång att svimma av nervositet. Ojoj.. För er som känner mig vet vilket kontrollbehov jag har och detta var verkligen en prövning. Henke har nog aldrig haft så roligt och när vi svängde av mor Arlanda höll jag på att kräkas!
 
Jag fick den kvällen på hotellet veta att vi dagen efter, tidigt skulle flyga till en Europerisk huvudstad me mer fick jag inte veta, men det var okej.. nu visste jag iaf på ett ungefär
 
PARIS!
Tidig torsdagsmorgon fick jag äntligen se min biljett, alltså PARIS.. fytusan var häftigt!
Våra otroligt fina dagar i Paris bjöd på otroligt god mat, långa dagar ute, cykelturer kring hela staden och en massa sevärdigheter & KÄRLEK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback