Hartungviken 2014 {♥}

2014-10-02 21:34:25 Foto
» Kommentarer(6) «


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Nina Ersson | @ninasfotografier | www.ninasfotografier.se
 
Några av alla helt magiska bilder från våran fotografering med fantastiska Nina ♥
Precis som sist så är vi otroligt berörda av hur Nina verkligen fångar dessa små fantastiska ögonblick!
Jag vet inte hur hon gör men varenda liten känsla syns rakt igenom bilden och det är så otroligt häftigt, ni som har fotat med henne vet vad jag pratar om! Och ni som inte gjort det, boka henne - jag lovar att ni kommer bli så galet nöjda med era bilder!
 
Tack Nina för ännu en fantastisk stund med dig och din magi!
 
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Åh vilka fantastiska bilder <3

2014-10-06 @ 19:25:23
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Evelina

Vilka fantastiska bilder och vilken otroligt vacker blogg! Du har möjligtvis inte lust att hjälpa mig fixa till min blogg också? Har inte använt den, men nu har vi fått det där efterlängtade plusset så nu ska vi få en liten bebis jag och min make! Är redan i v. 23 och har fått tips om att blogga under tiden, så nu har jag en riktigt bra anledningen att få tummen ur att börja blogga! Vore hur snällt som helst om du kunde hjälpa till. Håller tummar och tår! Mvh, Evelina

Svar: Tack <3Maila mig på [email protected]
Så pratar vi vidare där ang design <3
Linnéa & Lo

2014-10-06 @ 21:03:05
URL: http://familjenvikholmen.blogg.se
Postat av: Frida

Hej!
Gör du fortfarande designer eller hur har du det? Skulle gärna vilja ha en om du har tid och lust?
Med vänlig hälsning Frida

Svar: Hej :)Ja det gör jag, maila mig på [email protected] så kan vi prata där!
Linnéa & Lo

2014-10-09 @ 14:35:51
URL: http://fridarons.blogg.se
Postat av: tinabanck.blogg.se

Åh vilka underbara bilder!

2014-10-20 @ 19:51:30
URL: http://tinabanck.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej! Vilken fantastisk blogg :) Hamnade här av en slump då jag såg en underbar ros och spetshoodie på din dotter. Du får mer än gärna höra av dig om du vill sälja! :)

Svar: Hejsan :) tack så mkt! Hoodien är från 2010, så tror tyvärr den är svår att få tag på :/ Och tyvärr säljer jag inte den jag har då den betyder mkt.Jag har skickat en bild till dig som du skulle kunna använda :)
Linnéa & Lo

2014-10-28 @ 22:11:24
Postat av: Ida

Vilka härliga bilder!

2014-11-02 @ 16:14:39
URL: http://alwaysida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback