10/1 - 30/5

2014-05-30 14:49:05 Workout
» Kommentarer(0) «


Nästan 6 månader har gått sedan jag satt igång med min resa till ett hälsosammare liv, en stark & snygg kropp. Jag kan lova att det inte alltid varit lätt, mest psykiskt då jag många många gånger känt mig dålig och misslyckad. Många gånger har jag velat ge upp då jag inte sett de resultat som jag önskat, samtidigt som jag under dessa månader aldrig någonsin skulle ge upp, mitt mål har från start varit extremt viktigt och något jag bestämde mig för att klara.
 
Jag är såklart ännu inte där men mitt delmål känner jag faktiskt att jag har klarat, jag kommer kunna gå i bikini i sommar och känna mig fin, något som jag inte kan minnas att jag gjort de senaste 5åren.
 
10 Jan bestämde jag mig, jag mätte mig och fotade. Vikten är rätt obetydlig och om något har hänt där är det bara ett plus i kanten. Idag fotade jag igen, jag blev postitiv överraskad över det som hänt de senaste 3 veckorna ♥
 
-9cm i midjan
-3,5 cm vid låren
-4,5 cm över rumpan
och minus 3kg i vikt.
 
Känns verkligen toppen, rumpan tog fart i början och blev faktiskt större, sedan mindre.. den har faktiskt och vandrar sakta men säkert uppåt ;) midjan är fortfarande inte "okej", speciellt inte de dagar då jag har IBS problem men det går framåt och höfterna börjar försvinna :D

Har just nu före och efterbilder.. men vettetusan om jag är redo att visa dem.. dels pga liiite kläder och på min "förebild", usch! Ja vi får se! Ville mest berätta att hårt jobb och bra mat faktiskt ger resultat, det tar tid men det blir så jäkla bra! :D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback