Nyköping.

2014-01-28 21:52:22 Vardag
» Kommentarer(3) «


Oj vilken dag, har tvättat, packat, vikt, packat mm mm..
kidsen har varit i någon slags super crazy mood och vi har blivit smått galna på dem. Lykke verkar ha upptäckt sin egen röst och testat de flesta gränserna, och Lo har bara varit så himla flamsig..inte lyssnat på något eller ens agerat normalt, ojoj. Hoppas på lite lugnare dagar ni när vi åker, japp för imorgon åker vi 50 mil söderut och jag hoppas på sol & lite mildare klimat!
 
Som vanligt så hinns inte bloggen med riktigt, men jag försöker så gott jag kan. Min instagram är bättre uppdaterad och det är där ni ska kika om ni vill hålla koll på oss, både då vi är hemma och nu när vi åker iväg.
linneawikman heter jag iaf för er som missat ♥
 
Ska hoppa i säng nu med min oroliga lilla Lykke och återkommer här typ på måndag, puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Skulle verkligen bli superglad om du kunde svara på vad för typsnitt på både rubrik och inlägg Linneaochebba.blogg.se har! Tack på förhand :)

Svar: är på semester och har inte datorn med mig men jag kan kolla till veckan! kram!
Linnéa & Lo

2014-01-30 @ 12:39:54
URL: http://marlies.blogg.se
Postat av: Cassandra, mamma till 3

Hej! Följer dig på instagram och märkt att du gillar geggamoja. Jag kommer nu rensa min dotters kläder där de finns en hel geggamoja, klänningar, leggins tröjor mm. Jag undrar om du skulle vara intresserad om jag sätter ihop ett paket. Vissa mössor kommer jag också sälja. Ev kommer jag sälja hennes jacka också! Eftersom de blivit förlitet och har två killar efter henne så känns de ingen mening med att spara de utan sälja vidare. Jag undrar vilken stl du skulle vara intresserad av mm. Mejla mig om du nappar.

Svar: jättekul att du hör av dig :) 74/80 och uppåt skulle jag vara intresserad av! jag mailar dig! :) kram!
Linnéa & Lo

2014-01-30 @ 13:10:12
URL: http://minnengenomenlins.se
Postat av: Michelle - mamma till Leona

Hej. Undrar som ovan ifall man kan få veta typsnitten på hennes linneaochebba.se 's blogg :)

Svar: RalewaySacramento

Heter dem, svarade dig igår hihi <3
Linnéa & Lo

2014-02-19 @ 00:28:17
URL: http://micellestromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback