2013 | April - Juni

2014-01-08 12:47:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


 
April 2013. Äntligen vår, ni som känner mig privat vet hur mycket jag lider vinterhalvåret. Nu börjar livet igen och jag kunde inte vara lyckligare. Magen växer som ogräs och finaste vännerna överraskar mig med en babyshower,
totalt mållös ♥ Vi åker ner till bästa familjen i Skåne över Påsk och bara njuter.
 
 
 
Maj 2013. BF månaden är här.. men såklat får jag vänta en månad till. Ja också var det dags, födelsedag 24 bast. Fytusan. Jordgubbar med grädde blir min nya craving och Lo leker ute med moster varje dag. Jag slutar jobba hinner både med att koppla av, packa bb-väskan och njuta av våran snart 2åriga Lo ♥. Lilla mini Agnes fyller 1 och sedan januari har det varit minst 1 kalas varje månad, det är lycka!
 
 
 
Juni 2013. Vädret är verkligen helt perfekt och utan förvarning alls så kommer äntligen vår lilla Lykke Néa ♥, den 4 Juni kl. 01.55, 3502g & 52cm. Vilken liten raket, med segerhuva och allt. Älskade lilla Lillasyster, vi åker hem redan 11.00 samma dag, så skönt och första mötet med storasyster går jättebra. Lo fyller sedan 1 vecka efter hela 2 år och det vankas kalas i slutet av månaden. Vi får träffa våra skåningar igen och spelar minigolf.
Vi är ute massor, vi firar midsommar med barnens farmor & bonusfarfar & vi njuter av att vara en familj på fyra ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback