Goodbye April

2014-04-30 14:12:24 Vardag
» Kommentarer(2) «


 
Hejdå härliga April, och välkommen underbara Maj ♥
Allt går så fort och jag gör så gott jag kan för att hinna med allt, om ca 1 månad åker vi till Turkiet och jag kunde inte längta mer, ska bli fantastiskt skönt och roligt.
 
Maj månad bjuder på en hel del fördelsedagar (bla jag själv), dop, planering för 1år & 3års kalas och resan såklart, men det börjar ta sig och denna vår sommar kan bli en av de bästa någonsin!
Ikväll firar vi valborg med barnen farmor & bonus farfar!

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Alltså jag älskar dina kollage, vart sätter du ihop dom?

Svar: Tack <3 jag gör det mesta i photoshop :)
Linnéa & Lo

2014-05-02 @ 06:40:48
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Lisa Nolin

Du gör ett kanonjobb Linnéa, självklart ska du känna dig snygg! Otroligt imponerad och hoppas jag finner samma motivation efter man varit gravid. Fortsätt så :) Kram!

Svar: tack :D Känns otroligt skönt att kommit igång på riktigt och hittat rätt motivation!grattis till huset, så himla kul! Är det barn på g också eller är det i framtiden? :) Kram!
Linnéa & Lo

2014-05-03 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback