Fina dagar.

2014-04-23 14:18:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


Påsken bjöd på sisådär väder.. men några fina varma och soliga dagar fick vi, och sedan denna vecka efter påsk har varit kanon! Jag och tjejerna har varit ute hela dagarna och igår fick Lo va hemma med oss pga sjukdom på föris, kräksjuka klarar vi oss gärna utan.
 
Jag hann med att handla med mina tjejer, tvätta bilen och leka massor ♥
Lovade ju att skriva ihop en liten träning/kost vecka, men pga så mkt sjukdom har jag inte kunnat göra klart den.. men det kommer, jag har inte glömt utan inte kunnat tränat till 100% på ca 3 veckor!
 
 
 
Nya converse till flickorna ♥ som min fina kusin köpte när hon besökte USA ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback