5 saker ni inte visste om mig!

2013-09-17 21:33:19 Bara Linnéa
» Kommentarer(1) «


 
1. Jag tvingade mina kompisar på dagis att kalla mig Ariel, lyssnade inte till Linnéa ♥
2. Jag har fyra syskon, alla helsyskon och min mista syster är 19 år yngre än mig ♥
3. Jag och Henke flyttade ihop 2006 ♥ och vi har varit tillsammans sedan 2005.
4. Jag är extremt pedantisk och tvätta/städa/vika måste göras på "mitt sätt".
5. Jag är totalt livrädd för fiskar, allt från spigg till hajar!
 
Ni som vill kan väl göra samma lista, glöm inte att kommentera så jag kan läsa ;)
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Rolig lista! Kanske ska göra en egen sån :) Jag måste också vika tvätt på ett speciellt sätt vilket gör min man galen ;)

2013-10-15 @ 08:14:54
URL: http://fruekman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback