En liten sovande prinsessa!

2013-05-05 15:33:54 Vardag
» Kommentarer(1) «



Kommentarer
Postat av: Nikita

Hej ! Svarar här .. Jag kommer inte amma öht, då får man tabletter på förlossningen som stoppar upp mjölkproduktionen..
Ska jag amma enbart för råmjölkens skull måste jag ju dra igång hela mjölk processen å de tkr ja är för smärtsamt om ja ändå inte ska amma sen..
Jag kommer säkert få höra båda de ena å de andra av folk men de tänker ja inte bry mig om , för jag anser att mår jag bra mår bebisen bra oavsett flaska eller bröst .
Men ja har sagt till min bm nu å hon har skrivitin att Ja ej vill amma . Å ja då kommer jag ta me flaska å ersättning direkt till fl :-)
Om jag nu inte ångrar mig innan de är dags men de är knappast troligt .
Kram !

Svar: Tack för ditt svar! Ska till min BM idag och vi ska prata just om denna sak. Ville veta hur det går till om man inte vill. Håller med dig om att det känns onödigt att dra igång produktionen då den är smärtsam. Vet fortfarande inte helt hur jag ska göra, men tror ändå jag ska ge det en chans. Med Lo försvann mjölken av sig själv på bara några dagar och den kommer heller aldrig igång helt.
Tycker du gör helt rätt, man ska amma för att man vill själv. Sedan vad alla andra tycker är skitsamma och de har ingenting med dig och din kropp att göra!

Kram!
Linnéa & Lo

2013-05-05 @ 19:41:49
URL: http://www.nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback