29 Maj 2013

2013-05-29 11:24:47 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(5) «


 
Nu är vi verkligen här, 100% står det på alla mina appar. Nu är lilla Lykke klar och snälla älskade onge - kom nu!
Jag har ju till och med enligt våra lite bättre beräkningar redan gått över. Jag är så himla less, jag kan knappt sova och jag har konstant ont. Förvärkar & sammadragningar kombinerat med en jävligt vild unge i magen är verkligen inte något att uppleva. Tror att denna lilla dam är helt enorm och vill bara ha ut henne nu ♥
 
Ska försöka ta mig ut på några ärenden innan det är dags att hämta Lo, allt för att göra dagen lite lättare.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, hon kommer nog snart ska du se! :) Jag håller tummarna för att min gissning (imorgon den 30 maj) blir rätt. Stort lycka till!

Svar: Jaa jag hoppas också på det!!! :D Tack för peppningen! :D Massa kramar!
Linnéa & Lo

2013-05-29 @ 13:35:12
Postat av: Johanna

Förstår precis hur du känner!! Ligger här hemma i soffan och mår skit å väntar jag med..BF på måndag!! Ont i hela kroppen, sammandragningar, förvärkar, tröttare än nånsin..funderar på hur jag ska orka föda:) hämta på dagis om en halvtimme...vill bara sova!! Hoppas våra små liv kommer snart!!

Svar: Åhh massa styrkekramar!!! Snart snart! Vet hur det är, börjar känna mig deprimerad och vill bara lägga mig ner och skrika - men tillslut kommer de väl :P haha KRAM!
Linnéa & Lo

2013-05-29 @ 14:16:14
Postat av: nikita

komsi komsi nu lilla bäbis =)

Svar: Jaa eller hur! Mina barn verkar inte fatta vart man ska ut ;)
Linnéa & Lo

2013-05-29 @ 14:42:24
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Frida

Använder du dig av photoshop för att få till texten i bilden ovan?
Skulle i sådana fall vilja veta vart du hittat texten och vad den heter?

Svar: Ja, precis :) Dafont.se hittar jag alla typsnitt & Archistico heter typsnittet :)
Linnéa & Lo

2013-05-29 @ 18:14:52
Postat av: Mika

Hoppas hon kommer ut snart och att allt går bra :) Gillar verkligen din blogg! Det är kul att se bilder och skulle vara roligt att se mer vardagsbilder på dig och din familj. Kram

Svar: Tack :) Roligt att du gillar bloggen, försöker fota mer under vardagen - men eftersom Henke jobbar så blir det oftast bilder på bara Lo + att jag inte har samma ork :) Men ska bli bättre igen :D Kram!
Linnéa & Lo

2013-05-29 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback