Hemma igen

2012-05-28 10:52:03 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ja igår kom vi hem igen till vårat hjärta, vi stannade till och med en natt extra och det gick jättebra för både oss och för Lo som har varit med Farmor och bonusFarfar ♥
Vi har iaf haft en kanonhelg i Stockholm med underbart sommarväder och god mat. Några skavsår och onda fötter har vi också känt av, men vad gör det om hundra år :) hihi

Konserten med Ozzy var kanon och det var jättekul att göra något annorlunda tillsammans. Shopping hann vi också med, dock hittade jag inte alls det jag var ute efter.. men men. Får väl kika här hemma då, vilket faktiskt är lättare. I Stockholm finns det nästan fööör mycket så det är svårt att veta var man ska leta mm.

Lo blev jätteglad av att se oss igen och vi myste hela kvällen och natten, ja det sistnämnda var väl sådär... haha, halv tre kom Lo på efter grin och gnäll att hon ville leka, så ja - hon lekte i sängen, vinkade och klappade händerna åt sig själv för att hobn vinkade så fint ♥ Goa unge. Så en natt med lite sömn men det är väl kanske inte så konstigt.

Vi hoppas på en bättre idag!
Bilder har jag väl inte så många att bjuda på tyvärr.. det är drygt att släpa runt på en stor systemkamera, men några bilder fotade jag iaf. Kommer strax, Puss!

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Skönt att det gått bra för alla.

2012-05-28 @ 11:47:07
URL: http://mammatea.se
Postat av: Johanna

Välkomna hem. Härligt att höra att allt gick så bra :D

2012-05-28 @ 20:52:00
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback