6:e

2012-05-08 15:36:44 Lo 10-12 månader
» Kommentarer(3) «


Natten som var måste jag säga var i ren katastrof, Lo somnade strax innan 20.00 och sov lungt och stilla efter en grinig kväll i sin egen säng. Vid 21.00 så vaknade hon - TOTALT hysterisk och ville inte somna om.
Försökte och försökte men tillsut tog min egen trötthet över, 22.00 gick jag och la mig, Henke hade Lo och testade även han att få henne att somna. Strax efter 22.00 sov hon och det gjorde även jag.

Tolv tror jag klockan var då hon återigen vaknade panikslagen, jättearg och ledsen. Då fick hon komma till oss.
Ja, natten fortsatte ungefär så.. panik då hon vaknade och det tog en bra stund att få henne att somna om. Tänkte att det måste bara vara tänderna, såg igår att det var så sjukt lite kvar på andra fram tanden uppe och visst hade jag rätt, i eftermiddag fick jag chansen att känna och tand nr 6 har spruckit igenom.


 

 


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Sv: Tack snälla du :-)



Hoppas lilla tjejen sover bättre inatt. Man tycker så synd om de små när de har ont :-(

2012-05-08 @ 17:38:12
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Låter lite som vissa av våra nätter den senaste tiden. Har trott att det varit nån fas men nu när du säger tänder så kanske det är det. Signe har fått en stor kindtand på ena sidan och en annan är på väg upp på andra sidan.

2012-05-08 @ 20:01:05
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Malin

Låter precis som vi har det och har haft ett tag... Puh det känns i både kropp och knopp att sömn är en bristvara för tillfället!! Hoppas det snart blir bättre med sömnen för våra små...!!

2012-05-08 @ 20:15:44
URL: http://lallamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback