Pink

2012-03-21 12:24:06 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(2) «


 

 

Nytt till Lo, fasiken vad hon växer. Nu har jag börjat köpa 86 på byxor som har mudd och som man kan ställa i midjan med resår. Den typen av byxa kan hon ha länge även om de är väldigt långa nu. Sedan fick det bli en baströja i vitt, dessa är svåra att hitta tycker jag men H&M hade fått in en ny. Lite strumpor, dregglisar och vantar fick vi också med hem. 80 köpte jag i tröjan nu, samma som med byxorna stor men man kan alltid vika upp! ;)


Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

Sv: Ja, jag hoppas det, fast de blir nog till sommaren då Björn pluggar nu.

Jag skrev det till dig för ett tag sen har jag för mig? :) hon är 71 cm lång!

2012-03-21 @ 12:46:14
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Jättefina kläder!! Du har alltid så fina kläder på Lo!

2012-03-23 @ 02:47:57
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback