Pappa väljer!

2012-03-04 14:30:46 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(2) «


Jag har faktiskt inte valt, - någon av dessa! Helt sant. Vi var igår in på stan och letade jacka. Vi hittade ingen som var perfekt, men Henke tyckte precis som jag att H&M jackan var otrolig mjuk och smidig, och han gillade den rosa med prickar.
Ville inte köpa den röda då vi redan har den, fast i större storlek. Jag har inte alls gillat den rosa med prickar men valde ändå att testa den på Lo för att se om det funkade och visst var hon söt i den, lilla fina tjejen ♥ Skor fick det också bli, även dessa valde Henke och det blev just rosa. Jag ville ha vita men Henke ville rosa och han måste ju också få bestämma ibland ;)

 

 

Från H&M.


Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

Jättefint ju!

Här valde pappan ut den röda till Alma :)

2012-03-04 @ 19:56:57
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Gilla!

2012-03-04 @ 20:09:46
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback