Jennifer Au-pair 2012

2012-03-18 10:39:01 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Hej på er fina!
Det har ekat tomt några dagar eftersom jag har haft massa annat för mig. Planering, familj, vänner har stått på schemat och igår var det dags för Bästa Jennifers "vi-ses-snart-middag", Jennifer flyger imorgonbitti till USA för att vara Au-Pair ett år. Helt underbart för henne, hon kommer ha det kanonbra och uppleva något unikt och fantastiskt! ♥ Vi är många som kommer att sakna henne men tiden kommer gå fort och skype kommer göra att våran fina vän kommer att vara långt borta men ändå nära!

Jag vägrade säga hejdå, utan ist säga - Vi ses snart! På så sätt måste hon komma hem oavsett om hon nu vill stan i stora Amerikat! hihi för ett hejdå är ett måste till en vän ♥

Vi år iaf otroligt god middag, surrade, kramades och hade otroligt mysigt. Det känns fortfarande overkligt att hon ska fara men jag är så glad för hennes skull.

Planeringen som jag skrev om var såklart en present till Jennifer, en scrapbook men massa bilder på oss alla tjejer, minnen och söta små barn och bebismagar! ♥ I den kan du kolla Jennifer då du saknar oss, men du måste också komma ihåg att vi finns kvar här när du är klar med ditt äventyr ♥.

 

Min sista bild på fina Jennifer, för nu. För snart är du hemma igen och kramas med mig och Lo ♥

 

Älskar dig gumman, ha det underbart nu och så ses vi på skype mkt snart!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar dig och Lo!! (plus alla andra också så klart) Till och med mer när jag träffade lilla P! Men hon är också söt, men Lo... Oj oj.. Finaste Loppan! tant Jennifer älskar er! :') Sjukt overkligt allt!! Tittar i min scrapbook varje dag. Pussar och kramar !!<3

2012-03-24 @ 04:07:33
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback