Det slog bara till..

2012-03-28 18:15:10 Vardag
» Kommentarer(2) «


tröttheten alltså. Känner mig så sjukt jäkla stressad, varför? - jo jag vill så gärna hinna bli klar med Loppans rum denna vecka, men jag vet att det är omöjligt. Varför jag så gärna vill bli klar är såklart för att jag ser så sjukt mycket framemot att inreda, pyssla och göra fint där. Men det finns en till anledning, jag vill komma igång med träningen, påriktigt! Nu är det ingen idé ens, för vi har tusen andra saker att göra.

BLÄ BLÄ BLÄ

och jag är sjukt trött och känner mig jäkligt irriterad, och hungrig är jag dessutom. nej, hoppas på piggare humör efter maten.. som även idag blir sen.......


Kommentarer
Postat av: marléne- mamma till Lo <3

Hej! =) Användarnamn 321 och lösen 123 =)

2012-03-28 @ 20:33:12
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej. Tack så mycket för din fina kommentar.

2012-03-28 @ 21:36:12
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback