Barnrum & Lo

2012-03-12 14:51:46 Lo 7-9 månader
» Kommentarer(1) «


 

 

 

Fina Lo idag. Allt från H&M.

 

Lo sitter just nu och leker på golvet, en stor slev är favoriten just nu. Tänder verkar klia så jag kyler hennes bitring hela tiden. Själv sitter jag och pillar med lite tavlor till hennes rum. Ska som sagt påbörja rummet nästa lön och såklart måste det upp lite tavlor. Har många idéer, bla så kommer rummet gå i ljusrosa men vita möbler. Mycker rosor och blommor och en liten myshöra. Ska bli himla kul att börja med rummet, det är så stort så man kan göra mkt! Tips och idéer mottages gärna :) jag hoppas också att fina Therese kan hjälpa mig med ett och annat till rummet!

Har era små eget rum? Sover dem i det? Och hur har ni inrett det?


Kommentarer
Postat av: tove - mamma till EMILIO

Emilio har just nu inte eget rum då vi bara har en tvåa, men vi söker lägenhet för fullt som du vet :) Han skulle verkligen behöva ha ett eget rum, för när jag går och lägger mig väcker jag altid honom oavsett hur tyst jag är :/ så dumt. Men jag längtar tills han får eget rum så man får inreda och ha sig :) Jag drömmer om att göra en koja...En kompis gjorde en fin koja till sin dotter, kolla in den på hennes blogg: theresehanvag.blogg.se :) kram på er <3

2012-03-12 @ 21:19:08
URL: http://tovediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback