Älskade Henrik

2012-03-26 10:32:07 Kärlek
» Kommentarer(2) «


I lördags fyllde min bästa vän och älskade fästman 23 år ♥
Dagen började såklart med skönsång från min sida och en massa mys med Lo, sedan gjorde vi oss klara och åkte in till stan för att äta en god hotellfrukost på Knaust, mycket lyckat och helt underbart gott.

Vid 12 började familj och lite vänner droppa in och vi började direkt att fika! Vid 18 tiden åkte de sista vännerna hem och vi gjorde oss klara för en middag på stan, Tandoori ♥ Lo var med hon också men sov sig igenom mestadelen av middagen. Mätta och belåtna efter en 3-rätters for vi hem igen för mys och slapp i soffan, där vi båda somnade sen.. Haha, de äldsta 22 & 23 åringarna på Alnö ;)

Henke fick ett kanonfin halsband av mig som jag såklart ska visa upp, måste fota det bara :) och så fick ha kaffepress-take away-koppar!

 

 

 

 

Egengjorda syltkakor, Vaniljbullar & Marängtårta! ♥

 

Jag hoppas älskling att din dag var lika underbar och fantastikt som du förtjänar! Och till våra fina vänner & familj som var där och till dem som inte kunde komma, ni är underbara och vi älskar er. tack för att ni finns, och glöm aldrig att det gör vi också!


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Låter som en bra dag och grattis till han!

2012-03-26 @ 13:56:50
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linda

Grattis till Henke! :)



Tårtan såg riktigt härlig ut! Recept?

2012-03-26 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback