Underbara läsare.

2012-06-23 10:06:48 Vardag
» Kommentarer(4) «


Att få så mycket av en läsare är ju helt fantastiskt ♥
 
Hej!

Pauliina heter jag och har följt din blogg sedan mitten på min graviditet, i höstas.
och jag ÄLSKAR den! De dagar jag var riktigt nere kunde jag klicka mig in på din blogg
och le, le för att det finns godhet i världen och lycka är inte bara något man ser på film.

Nu hoppas jag att jag får fortsätta läsa din blogg och inspireras så att både jag och min son 
tillsammans med min sambo kan leva så positivt som möjligt. 

Tillslut vill jag bara säga: TACK!
 
 
Jag kan inte med ord beskriva känslan jag fick när jag läste mailet från Pauliina. ♥ tack enormt fina du, du gjorde hela min dag nu och jag kan fortsätta att avra positiv.
 
Och till er andra som har skickat mail och frågat efter lösen, ni är underbara - hela högen.
Lösen till bloggen kommer att skickas ut under veckan. Sedan så hoppas jag att nätmobbning & den negativa trenden inom bloggvärlden försvinner så att jag kan ta bort lösen.
 
Hoppas ni alla hade en fantastisk midsommar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Linnea , jag har helt missat att du ska skaffa lösen, jag vill oxå jättegärna följa din blogg. De är så roligt o läsa då de skiljer ungefär en månad mellan Lo o min Vilmer :)

2012-06-23 @ 13:24:18
URL: http://eccee.blogg.se
Postat av: jenna

Älskar din blogg , men det vet du nog redan :) Synd att du måste ha lösen, jättetråkigt att man inte ska kunna ha en "öppen" blogg.

Hoppas att du har haft en underbar helg :) Kramar

2012-06-23 @ 16:19:14
URL: http://jennanenna.blogg.se
Postat av: hilda fromm

Jag vill ju självklart fortsätta läsa din blogg! :)
tycker också att det är tråkigt att det finns nätmobbing! Kram ;)

2012-06-24 @ 18:43:23
URL: http://hildafromm.blogg.se
Postat av: marléne- mamma till Lo <3

Jag vill såklart också följa dig!! :)

2012-06-24 @ 18:56:52
URL: http://marleneperssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback