Lösen eller ej.

2012-06-24 00:02:28 Vardag
» Kommentarer(3) «


Försöker skriva min blogg från hjärtat, jag vill att den ska vara som jag. Glad och positiv ♥ Tyvärr idag är det alldelens för inne att nätmobbas och skriva onödiga spydiga kommentarer. Så jag kommer att sätta lösen på bloggen, iaf ett tag - tror jag. Haha, detta är svårt då jag älskar att skriva och tycker om nästan alla respons.
 
Ska fundera under veckan som kommer hur det blir. Men ni som vill ha lösenord till min blogg kan maila mig på: [email protected] så skickar jag detta under veckan ♥
 
Förhoppningsvis går mobbningen ur mode snart och folk som har extremt tråkiga liv kanske skaffar sig ett :D Vore ju nice!
 
Hur känner ni läsare kring detta? Har ni fått spydiga och negativa kommentarer? Hur agerar ni? Och vad känner ni?
 
Jag vet att man inte ska ta åt dig men problemet är att dessa kommentarer gör bloggen precis det jag inte vill - negativ. Och det är inte jag...
 
Dela gärna med er av era tankar, erfarenhet mm :) Så kanske mitt beslut blir lättare :)
 
Kramar till mina fina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag märker inte alls av någon nätmobbing. Någon gång kan det komma någon som har en åsikt men det får man väl räkna med när man har en blogg. Jag hade lösenord på min blogg ett tag och responsen blev inte alls lika stor som utan lösen och jag tyckte det kändes tråkigare att blogga. Och jag själv glömmer bort att läsa bloggar med lösenord så det blir automatiskt att jag slutar läsa dom efter ett tag

2012-06-24 @ 15:34:29
URL: http://jordi.blogg.se
Postat av: Romanique

Nätmobbing är fruktandsvärt och finns tyvärr överallt nu för tiden. Klart att man tycker att det är tråkigt att få spydig respons på bloggen men jag väljer att inte ta åt mig det personligen. Det kan vara svårt ibland för om en kommentar av tio är negativ så kan det ibland vara lätt att endast se den. Nätmobbare har inget liv, kan inte se glädjen i andras lycka och förtjänar varken uppmärksamhet eller respons på sin elakhet. Karma.

2012-06-27 @ 11:03:55
URL: http://romanique.se
Postat av: Emma

Jag har fått en hel del negativa kommentarer och visst är det tråkigt, speciellt när de flesta är anonyma. Har kommit fram till att det bara är bittra och avundsjuka människor som gör så, så försöker inte ta åt mig! Kram

2012-07-02 @ 10:01:08
URL: http://emmaholmvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback