June 2012

2012-06-01 08:46:08 Vardag
» Kommentarer(3) «


Gormorgon Juni!
Något sommarväder bjuds det inte på... riktigt surt.
Däremot så är det precis ett år sedan jag jobbade min sista dag, det var en dag med mycket känslor och allt kändes spännande. 2 juni (kristihimmelsfärd=ledig dag) var jag beräknad och det kändes otroligt bra att jobba fram tills Bf! Jag var så stolt över mig själv :) Såklart hände det inget varken 1 el 2 Juni, men det är två dagar att minnas ♥

Minns hur jag och min stora Älskling traskade runt på stan sista veckan innan Lo kom, vi åt gott och lyxigt. Det var kanonväder, studenten var i full gång och ja ni kan ju tänka er glädjen som sjöng igenom Sundsvall. Det var ganska lättsamma dagar trots att jag gick över måste jag få säga.

Ja nu hoppas vi vädret vänder och att nästa helg speciellt får blir underbar då vi har kalas för Lo ♥ Vill vara ute så vädret är rätt viktigt ;)

Idag har jag planer med Jennie, en sväng på stan för att kika på lite presenter mm Vad ska ni hitta på? Och hur är vädret hos er?

Kommentarer
Postat av: marléne- mamma till Lo <3

Gud vad härlig tid, och spännande! =)

2012-06-01 @ 09:36:12
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Josse mamma till Oliver

Åh tänk nu är det första juni! Så speciell månad! Jag hade också bf 2 juni förra året, jag fick dock gå över ända till den 17 juni ;) Blir alldeles tårögd och rörd av alla minnen, känslor och glädje som dyker upp! <3



2012-06-01 @ 15:25:56
Postat av: Romanique

God mat och roliga aktiviteter förgyller alla dagar :) Här har det varit solsken men orken är inte på topp men snart är Lillefot här!

2012-06-01 @ 21:30:10
URL: http://romanique.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback