Fredag - Sommarlov - Kärlek - Student

2012-06-08 08:52:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


Välkommen sommar! Ja, nu måste det väl ändå vara sommar. Sundsvall har haft skitkallt och skitväder, tills igår. Då vände det och vi fick känna på värmen igen. UNDERBART.

Student, sommarlov, massa kärlek - och så är det ju fredag. Kan nog inte bli bättre ♥
Och ja min bästa mamma fyller år, grattis älskade du!

Dagen till ära ska jag och Lo handla lite presenter och gå på lillebrors skolavslutning, herregud till höstn blir har storkille och börjar i 4:an.

Vi har fortfarande galet mycket att göra inför kalaset imorgon men jag ska nu under morgonen lägga in lite bilder här på datorn så att ni inte helt glömmer bort min lilla blogg ♥ Höres om en liten stund.


Mami igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback