Efter regn kommer solsken

2012-06-21 08:11:04 Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon!
Efter två tunga veckor här hemma så börjar det äntligen vända. Öroninflammation, dålig sömn, grin, gnäll, en otroligt mammig Lo och en dunderförkyld Linnéa börjar nu hitta tillbaka.
Det har varit jobbigt och även pga det så har bloggen fått vänta.
 
Lo har bott på min höft och varit så dålig, i tisdags fick vi äntligen penicillin och nu börjar vi känna igen våran dotter igen. Två veckors feber till och från är inte okej.
 
Matvägrat har hon också gjort, nu är det bättre. Men Lo har blivit mycket smalare. Tusen tack känner jag dock eftersom hon ligger över kurvan och det inte är någon fara :) Vilket är skönt.
 
Nu blir det frukostmys, sedan under dagen har jag ett designjobb och efter det ska vi ut och mysa i den totalt underbara solen! ♥ Vilket väder säger jag bara! LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback