Bf 2 Juni 2011 - Ett år har gått

2012-06-02 13:15:37 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Tiden har gått oerhört fort, för precis ett år sedan satt vi där - jag och min älskling och hoppades att förslossningen skulle sätta igång, men icke. ♥ Först den 11 Juni var det dags för oss att få träffa jordens finaste människa - våran dotter.

Men alla dagar tills dess, speciellt i Juni var speciella. Tankarna var många och käsnlorna i överflöd, ett lyckorus gick ständigt igenom kroppen och längtan efter att få träffa lilla Lo var enorm ♥

 

Tiden har gått för fort, men den har hittills var helt underbar och obeskrivlig. Snart min älskade dotter fyller du 1 år ♥ JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Tänk att det gått ett år!

2012-06-02 @ 15:30:50
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback