Strips

2012-08-23 13:49:06 Foto
» Kommentarer(1) «


 
Var som jag skrev igår in på Vårdcentralen idag för att träffa en läkare, blodtryck, blodsocker, blodvärde, muskler mm kollades men inget visar att det är något som är fel. Alla värden såg istället perfekta ut och jag känner mig less över det, vore ju så himla bra om typ blodtrycket hade varit dåligt - då hade vi kunnat behanda det.
 
Så nu är det bara att avvakta och se om det blir bättre el sämre. Citodon har jag iaf fått utskrivet vilket känns skönt. Annars är det full rulle här hemma, mini terror som Lo just nu går under river det mesta, slänger sig i soffan och ja är helt vild! ♥ Hade fint!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin - Mamma till Mea

Har du glasögon eller linser? Om inte, så testa att gå till en optiker och kolla synen, glasögon kan göra undervärk för huvudet. Jag har haft liknande problem och det blev mycket bättre med glasögon. Ett tips! :) Krya på dig!

2012-08-23 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback