Kånken Mini

2012-08-18 09:11:19 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(4) «


Såklart ska världens bästa Lo ha en Kånken Mini ♥ Vi har bestämt oss för det, nu är det bara den svåra färgfrågan!
Både jag och Henke lutar mest åt ljuslila men vi måste åka in tillsammans och kika på de färger som finns :)
 
Och vad roligt att det är så många av er som både älskar denna ryggsäck och rekommenderar den! Då blev såklart valet lättare för oss! Vilken färg föredrar ni? :) Den gröna längst ner är galet snygg men jag har inte sett den i någon butik...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

De är verkligen söta! Gustav fick en då han välsignades, en mörkare blå och den är så fin! Är perfekt när man vill ha en mindre väska med eller senare till dagis :)

Svar: Åhh så fint :D Jaa men precis :) Känns som att storleken är helt perfekta för de små :D Kramar!
Linnéa & Lo

2012-08-18 @ 22:49:04
URL: http://anaan.blogg.se
Postat av: Josefin mamma till Oliver

Gud va fin den gröna var :)

Svar: Jaa jag vet, tyvärr hittar jag den inte i någon butik där vi bor :S vill gärna se den på riktigt innan jag köper den :)
Linnéa & Lo

2012-08-19 @ 10:27:52
Postat av: Anneli

Lyx!! Jag vill också ha en sådan till Maija! ;)

Svar: Jaa dem är verkligen sååå fina :D
Linnéa & Lo

2012-08-19 @ 20:50:31
Postat av: jenna

Den lila eller den gröna tyckte jag var finast :)

Svar: Håller med :D <3 Tack för den goda maten idag och för erat underbara sällskap!
Linnéa & Lo

2012-08-20 @ 08:50:54
URL: http://jennanenna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback