Höstjacka

2012-08-07 19:45:56 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(2) «


Har letat en höstjacka till Lorit bra tag nu, har kollat på Pop, Everest & Didriksons men har inte hittat den perfekta - dvs Vattentät/Vindtät/Andas, Bra pris & Snygg.
 
Pops har kanon det vet jag, men priset är också därefter.. 699:- för en jacka känns skitdyrt, skillnad är ju då hon blir större och kan ha det längre.
Everesten har ett bra pris och bra funktion men den tycker jag är ful.
Didriksons har ett ok pris, bra kvalité och är fin.. men då finner jag den tyvärr inte i sundsvall.
 
Men idag hittade jag en kanonjacka - på H&M av alla ställen. Tycker i vanliga fall inte att deras ytterplagg är något att hänga i granen men denna gillade jag. Den kändes rejäl och var både billig och jättefin! :) Och alla funktioner så som vattentät/vindtät/andas hade den med. 349:- Som hittat!
 
Tanken med jackan är att Lo ska kunna ha den till & från förskolan, då vi handlar och då vi ska ut en stund och overall ej behövs. Till regniga dagar eller utedagar har vi skaloverall från Pop!
 
 
 
Storlek 92 finns den ifrån och det är som en 80 Pop, 80 Didirksons & 86/92 Everest.
Färgen gör sig inte helt rättvis utan den är lite mer varm lila om ni förstår :) Jag älskar den!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Fin!

Svar: tack :D
Linnéa & Lo

2012-08-07 @ 20:58:14
URL: http://Mammatea.se
Postat av: jenna

superfin!

2012-08-09 @ 07:31:26
URL: http://jennanenna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback