From Hell to Heaven

2012-08-22 11:17:10 Bara Linnéa
» Kommentarer(2) «


 
Huvudvärken är värre idag. Faaaaan. Fick iaf en imorgonbitti och jag hoppas av hela mitt hjärta att de hittar vad som är fel. Nej denna gång är det faktiskt inte stress som ligger bakom. Jag har blivit så mycket bättre på att slappna av och ta det lungt.
 
Huvudet spänner så in i helvete just nu att det bara är att lägga mig i sängen. Hoppas min älskade ängel också är sugen på det en stund! Tur att hon finns, hennes fina leende smittar av sig och för några sekunder kan jag också vara glad och vara mig själv ♥
 
Tack alla fina människor som ringer, smsar och skriver till mig här och var! Ni ger så mycket styrka och det betyder verkligen så mycket! Ni har alla hjärtan av guld
 
From Hell to Heaven, then back to Hell.. and maybe back to Heaven soon again!
 

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Hoppas du snart mår bättre.

2012-08-23 @ 01:55:37
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Kimmey

Jag har haft sådär som du tror jag.. huvudvärk som kan sitta i flera veckor och INGET hjälper.. Jag fick aldrig veta vad det var, men däremot fick jag utskrivet Treo Comp. Starkare än vanlig treo och huvudvärken släppte! Får fortfarande ta ibland. Den hjälper kroppen att slappna av för man spänner sig omedvetet när man har huvudvärk och då blir det bara ännu värre dagen efter. Lycka till nu!! Kram

2012-08-23 @ 08:40:41
URL: http://kimmeybergman.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback