Dålig inspiration

2012-08-12 20:17:51 Vardag
» Kommentarer(1) «


Har dålig inspiration just nu. Vet inte vad det beror på.. designen kanske, vädret kanske eller kanske har jag bara kommit av mig lite. Semester ni vet ;)
 
Henke börjar jobba imorgon igen och jag håller på med helt ny design, jag hoppas det får igång mig igen. Under semester vill jag ju prioritera annat vilket jag också gör. Men som jag har skrivit förrut.. HÅLL UT ♥
Jag älskar att blogga!
 
Blogg.se's ständiga strul gör mig också less... tänk om det bara kunde funka en gång då man loggar in.
Håller ni inte med?!
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

ja håller med, är sjukt less på blogg.se strul hela tiden, har skrivit å klagat på feedbacken samt till kiundtjänsten säkert 10 ggr de senasste veckan :S så trist!!

Svar: Ja, jag med! Fattar inte när det ska bli bättre! Har sådan lust att byta bloggportal men vill såklart få över alla inlägg och ha möjlighet till samma funktioner inom design!
Linnéa & Lo

2012-08-13 @ 13:23:45
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback