10.10

2012-08-22 09:43:37 Bara Linnéa
» Kommentarer(2) «


Ringer VC upp mig, jag hoppas verkligen dem tar mig på allvar.
Haft ständig fruktansvärd huvudvärk i 10 dagars tid nu, alvedon hjälper inte .. ipren hjälper inte.. kombinationen hjälper inte - ja det som ska hjälpa för mig hjälper inte och jag håller att bli galen. Det gör fruktansvärt ont och det spänner och trycker massor. Så jag hoppas verkligen jag får en tid snabbt och att de gör alla tester som de kan!
 
Illa mår jag också. Någon som varit med om liknande? Yrsel hade jag för någon månad sen men den blev bättre efter att jag slutat stressa så mkt och har börjat vila mer...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter nästan som migrän. Det vore iaf det minst "farliga" om man tänker på allt annat som kan vara tok vid huvudvärk. Hoppas du snabbt får komma dit så de kan kolla upp dig!

Kramar

Svar: Har aldrig haft migrän vad jag vet men jag hoppas också på något sådant, eller att jag har dåligt blodtryck el liknande :) tack och kram till dig!
Linnéa & Lo

2012-08-22 @ 10:00:55
URL: http://ienmammasliv.wordpress.com
Postat av: Therese

Har haft det just så som du beskriver i över ett år nu. Yrseln går upp och ner likaså illamåendet. De kommer de dagar jag mår som värst. Huvudvärken har funnits där dagligen i ett år och jag har aldrig en dag helt utan huvudvärk.
Spänningshuvudvärk sägs det. Gått till läkare, sjukgymnast och allt som finns känns det som. Utlöst av stress och deppighet... trots att jag numer är så medveten om detta så har inte huvudvärken släppt. Jag försöker att stressa ner så mycket jag kan och prioriterar bort massa roliga saker för att kroppen inte orkar.
Ibland hänger kroppen på lite sent och fattar inte när den ska "koppla av" igen. Ha tålamod! Jag hoppas du slipper ha huvudvärk lika länge som mig.
Angående tabletter så funkade citodon en del på mig men dubbla voltaren (difofenack eller hur det stavas) har varit det bästa... men inte tagit bort det helt men lindrat en del iaf. Massa kramar och krya på dej!

2012-08-23 @ 15:08:39
URL: http://mirasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback