Fråga

2011-09-21 19:34:10 Frågor & Svar
» Kommentarer(1) «


Fråga från Anna

Hur kommer du vinterinreda vagnen? :) Åkpåse? Vilken isåfall?
Och kommer du köpa någon overall av något slag?

Kram, tack för en grym blogg!


Svar:
Tack söta du! Vi kommer att köra med en Voksi Urban åkpåse, då jag vet att Voksi gör otroligt bra åkpåsar och min mamma har rekommenderat dem. Vi väljer Urban modellen just för att den är lätt att förlänga och håller ändå värmen otroligt bra + att den går ändå upp till ansiktet även om den är förlängd. Sedan kommer Lo i början av vintern ha Pop's windstopper fleece overall och ett ullunderställ under. Det kommer helt klart räcka att ha när hon har Voksi påsen.


När Lo börjar sitta kommer vi behöva ha en annan overall, förmodligen en lite tjockare men smidig overall.. dels för att den vi har förmodligen kommer vara för liten men också för att vi vill att hon ska kunna sitta upp utan att frysa.


Vilken overall det blir då har vi ännu inte bestämt, men som sagt en lagom varm och en smidig overall!

Tips är varmt välkomna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska hon ha en voksiåkpåse så räcker det ju om hon har vanliga kläder och en mössa bara!



När jag var hemma med Milton gick jag på promenad med en tjej och hennes son varje dag och han hade sina vanliga kläder och ibland en tjocktröja när det var riktigt kallt och han var ändå svettig när dom kom hem.. och då var inte det en voksi.. dom ska ju vara ännu bättre!

2011-09-22 @ 08:31:26
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback