MY 2010

2011-01-06 20:44:58 Om Mig
» Kommentarer(1) «


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massvis! Men det allra bästa: Jag blev gravid! ♥

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Har inte haft några på många år, så både jag och nej! Detta år ska jag iaf försöka gå ner alla gravidkilon som jag kommer att gå upp!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min kusin blev mamma till en liten pojke, Kaj. Sedan vet några fler bekanta som blev föräldrar! Stort grattis till er alla!

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
En liten bebis ^^ hihi sedan så vill vi ha en större lägenhet, en bättre bil och en underbar sommar!

Största misstaget?
Tränat alldelens för lite haha! Annars så är det nog bara alldagliga saker.. så inga större misstag!


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ibs:en har varit nära att ta kol på mig, men det positiva är ju att jag nu iaf vet varför jag nästan alltid ha ont! Sedan så har jag varit förvånadsvärt friskJ

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Hela Thailandsresan, på både gott och ont.. ormen som ramlade en meter ifrån våran hängmatta! Kunde ha gott illa ^^ sedan såklart den 2 oktober då vi plussade, en dag att minnas för alltid och självklart den 29 december då vi för första gången kände riktiga sparkar! ♥

 

Bästa köpet?
Alla mina snygga converse!

Vad spenderade du mest pengar på?
Smink, skor och Thailandsresa! Allt helt klart värt det!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Henrik. Vännerna. Familjen. Och återigen Bebis i Magen!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira – Waka Waka
Rihanna feat. Eminem - Love the way you lie
Katy Perry – Thinking Of You
Sean Banan - Skaka rumpa
Lady Gaga feat Beyoncé - Telephone
September - Mikrofonkåt

Någon person som kommit dig närmre detta år? Beskriv personen kort!

Emma hjärtat och jag kommer varandra närmare för varje dag känns det som!  Och även mina andra närmsta vänner, Lina, Amanda & Malin. Ni alla är otroligt uppskattade och jag älskar er! Sedan så har jag lärt känna sååå otroligt många fina nya människor så detta år har varit kanonbra! ♥

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, badat & njutit lite mer!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ähh! Inget :D

Hur tillbringade du julen?
Med min fina H och med våra familjer. En aning galet och grymt underbart!

Blev du kär i år?
Jag var ju kär innan, och nu ska jag och min stora kärlek ♥ ha ett barn tillsammans! Det känns helt fantastiskt!


Favoritprogram på TV?
Inredningprogram

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, tycker att det är onödigt att lägga energi på människor jag inte gillar! Däremot så älskar jag ännu fler människor i år!

Största musikaliska upptäckten?
Jag älskar musik och all typ av musik (nästan) och även iår så har väldigt många artister imponerat på mig! Har dock lyssnat otroligt mycket på låtar från The Twilight Saga och liknande. Lite annorlund och lite knasigt!


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var på en strand i Thailand, Hotellet som vi bodde på att upptäckt att jag fyllde år och kom med en nybakat tårta och sjöng för mig på stranden! Verkligen annorlunda och jättemysigt! Sedan fortsatte dagen lika underbart med god mat, mys med min underbara H, bad och sol!

Vad fick dig att må bra?
Livet! Sommaren, Solen, Havet, Henrik, Familjen, Vännerna, Musik, Bebis..

Den bästa nya människan du träffade? Beskriv personen kort!

Nya, det blir svårt.. har ju inte träffat den nya lilla människan ännu! Så jag får ta och skriva om honom/henne i slutet av Maj/början av Juni då den lilla/lille finns hos oss! ♥ hihi Love you little baby


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad vi längatr tils pyret äntligen är här:) det kommer bli en underbar sommar mina hjärtan <3

2011-01-07 @ 09:40:19
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback