MEMORIES

2011-01-19 15:41:15 Om Mig
» Kommentarer(0) «


Vad heter ni? Linnéa & Henrik
Hur träffades ni? Gick i samma klass i högstadiet.
Bor ni ihop?
Japp!
Har ni barn? En liten tjej kommer till våren/sommaren
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det var pirrigt, nytt och helt underbart ^^
Vem sa ”jag älskar dig” först? Det var Jag (Linnéa)
Vem är äldst? Henrik
Vilka stjärntecken har ni? Jag är Oxe och Henrik är vädur
Vem fyller år först på året? Henrik
Vem är längst? Henrik
Vem sjunger bäst? HENRIK!!!
Håller ni varandra i handen på stan? Ja, oftast!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Vi gick i samma klass 7-9, så ja!
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, men när vi båda blev singlar så tror vi blev det!
Har ni någon speciell låt? Japp, Takida – Give Into Me
Har ni några frikort? Nej..
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, tre gånger. Bulgarien, Thai & thai
Vilket är ert bästa minne? När vi förlovade oss, Lillan sparkade, RUL & Snorkling i Thai J
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter, myser, ser film/tv
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej!
Blir ni lätt svartsjuk? Lite svartsjukt är vi båda!
Brukar ni bråka? Ibland, som det ska vara!
Ringer eller sms:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Jag älskar allt med Henrik.
Brukar någon av er prata i sömnen? Jag gör det, både pratar, skriker och går i sömnen.. Lite som i Paranormal Activity! Sjukt… haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback