I WANT TO SEE FLOWERS AGAIN

2011-02-17 09:04:52 Inspiration
» Kommentarer(1) «


 
 
 

WE ♥ IT

Godmorgon, vilken härlig dag skulle jag vilja skriva.. men nej, det snöar fortfarande och nu är jag nog så less man kan bli på snö & vinter! Vill ha vår, sol & fina blommor!

Fick precis väcka lilla bebis, så oron i hjärtat försvann.. sov nämnligen på magen!!!!! inatt.. :S vakande och var då såklart alldelens för trött för att fatta! Och sedan så har det varit helt stilla i magen hela morgonen.. men nu så, när jag bökade runt magen så fick jag en spark ♥ Mamma lilla hjärta, åh vad vi längtar efter dig.

Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah hellre snö än -35 som vi har :P ^^



BTW diggar din blogg :D

2011-02-17 @ 19:34:20
URL: http://julialarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback