GLAD OCH INTE GLAD

2011-02-24 17:12:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Mitt hår vart jättefint tycker jag! :) så det är jag glad för!! Ljusare, fräschare och superfin färg. Nu blir det att vänta en månad minst tills nästa gång.. vill inte slita på håret! :)

Det tråkiga idag är att vi fick veta att vi INTE fick lägenheten som vi hade sökt.. :/ Den hade varit så bra, nära till våra föräldrar, nära till bad och strand, fint läge och fin planlösning.. men nej, det var visst inte våran tur denna gång heller!

Man tappar ju liksom orken att söka när det bara går nerför.. funderar stark på att hitta en bättre stad med fler möjligheter!! Sundsvall har skitdåligt med 3:or & radhus!

Annars är jag iaf glad, imorgon går vi in i v.27 så det känns sjukt roligt! ♥

Återkommer senare! Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

vill se en bild på håret stumpan <3.. synd med lägenheten jättejobbigt när man hoppas och vill men ni kommer hitta en lägenhet babe, älskar er så <3

2011-02-24 @ 23:33:45
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback