Torsdag och tiden bara springer iväg.

2011-12-08 11:28:31 Vardag
» Kommentarer(2) «


Nu är det torsdag igen, nyss var det söndagkväll och familjen åt middag och myste det sista inför en ny vecka. Tiden verkligen springer iväg och jag frågar mig själv varje dag vart den där jäkla pausknappen finns! På söndag blir Lo 6 månader, helt sjukt ett halvår liksom. Snart är hon stora tjejer som springer runt och busar med allt och alla. Tiden är ju underbar men jag hinner inte med.. ♥ Vill ju att våran lilla Loppa ska vara en liten Loppa ett tag till :)

Dagen plander idag var egentligen att åka på badhuset, men eftersom Li har varit förkyld, Johanna är förkyld och Lo är lite småhängig (får se om det är någon förkylningen eller om det endast beror på lilla magen) så hoppade vi det, ingen idé att bli sjuka inför Jul & Nyår.

Istället hoppas jag och Lo att gudmor har tid att träffa oss idag, vi får se och om inte får det såklart bli en annan gång ♥ vet ju att det är en viktig dag för henne!

Dags att göra iordning lite lunch, Lo sover så jag ska passa på att äta och klä på mig,  - ja ibland tar det lite tid! ;)

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Ja veckorna verkligen springer iväg tycker jag :D På måndag blir Emma 4 månader :) Var tog de månaderna vägen!? Haha

2011-12-08 @ 13:45:51
URL: http://mammacherie.se
Postat av: My - Mamma till Alma

oj ett halvår redan? galet vad tiden går!

2011-12-08 @ 17:16:20
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback