Lo sover!

2011-12-06 21:18:02 Vardag
» Kommentarer(2) «


Lo lugnade ner sig lite vid 5 tiden, efter konstant skrik och grin från typ 1. Tack och Lov. Trötthet, bajs och kanske tänder tror vi spökar. Men som sagt efter att Lo somnade och fick vila sig lite vid 5 så gick det lättre, + att vi var två! Nu sover hon gott i sängen och jag hoppas hon får sova ostört hela natten så hon är utvilad tills imorgon. Ett bad myste vi till med innan det var dags att sova, Lo älskar verkligen att bada ♥

Nu blir det pizza, nyttigt? - nej men vi har helt enkelt inte tagit oss tid att laga mat, och ja ikväll blir det både onyttig mat och dålig tid att äta men men.. det får man ta ibland! :)
Nån film eller så myser vi också till det med, Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

det är så jobbigt när de har såna perioder. Wilbur har kommit i en hemskt mammig period just nu och ska hela tiden sitta i knä, det är totalt no no för mig att lämna rummet för då blir han jätteledsen. Som tur är så duger mormor ganska bra, hon ska ju vara barnvakt på lördag. :) Hade inte hon dugit så hade jag varit tvungen att stanna hemma, och det vill jag ju inte. :)

2011-12-07 @ 07:45:01
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tror också att de kan vara tänderna som spökar, Leah var likadan. Sedan har jag även läst i en bok att barnen har så kallat "dur- och moll" perioder. Att vissa veckor kan de vara gnälliga och inte riktigt vet vad de vill, till att de blir glada och nöjda med i stort sett vad som helst. Leah är just nu också i en liten gnällig period, och de enda som funkar är att hålla sig ifrån hemmet och helst att hon får leka med andra barn :-)

2011-12-07 @ 11:32:13
URL: http://sofiewassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback