Julklappar till mamma Linnéa

2011-12-26 19:06:12 Vardag
» Kommentarer(2) «


Hej fina underbara vänner! Jag hoppas ni alla har haft en lika fantastiskt jul som jag och min lilla familj har haft. Dessa tre dagar har varit mysiga, underbara och såklart intensiva. Nu är vi hemma igen och vi ska försöka få ordning i lägenheten.

Efter stormen inatt som har drabbat oss så kan vi nu äntligen koppla av också. Våran natt som var - var verkligen vidrig och jag log orolig nästan hela natten. Tur som vi har haft så har vi iaf klarat oss från det värsta, många hushåll har varit ut el och Loppans farmor & bonusfarfar står fortfarande utan el och vatten. Tror de har varit utan i ca 16 timmar nu, inte alls okej :/

Men som sagt vi har haft det helt underbart och nu och några dagar framöver har jag mycket att visa. Lo har fått sjuktligt mycket paket som vi såklart är jätteglada över!

Men först och främst tänkte jag visa mina!

 

BODY SHOP i all ära, ett stort paket från min älskade och två mellan från svärmor&extra svärfar och även ett nagelkit från bästa Madde! Lycklig tjej hittar ni här! ♥

 

Tjocksockar till mina frusna fötter, här ser ni också mer från nagelkitet, cupcakesbok, formar, presentkort och den absolut bästa presenten av dem alla - En resa till Cypren! Jaa, jag skryter men det måste jag ju få göra när man får något så fina av sin älskade! I veckan ska vi boka, då Henke vill att jag ska få vara med och bestämma vart vi ska bo!

 

Henke fick biljetter till Black Sabbath av mig och av mina föräldrar fick vi hotellnatt då vi är i huvudstaden för att rocka loss!

 

Sedan har vi också fått kanonbra prylar till köket :) Tror det var allt, min jul och min presenter var helt underbara, kan inte tacka någon tillräckligt! ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina svartastrumpor, vem har stickat så fina?

2011-12-27 @ 11:56:09
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Sv till Frida:



Tack tack! Du jag vet faktiskt inte.. någon här i sundsvall. Kan höra med svärmor :)

2011-12-27 @ 16:40:25
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback