Efterlyser!

2011-12-29 09:56:23 Vardag
» Kommentarer(1) «


Denna strandklänning (enlig mig iaf) har jag velat ha sedan den kom, tyvärr har jag alltid haft otur och den har aldrig funnits i storlek. Igår däremot hittade jag den på Rea på H&M's hemsida så självklart klickade jag hem den.. men som vanligt så hade jag oturen med mig och den blev slutsåld precis innan. :/

Så om någon vänlig själ ser denna skönhet i butik eller på hemsidan i storlek 34 el 36, snälla söta kontakta mig, köp den åt mig eller beställ den åt mig ♥ Självklart står jag både för frakt, kostand och ja en ny design? :)

Just det, den har också funnits som tunika, så det gäller även den. Storlek 34 el 36!!!

bild lånad från hm.com


Kommentarer
Postat av: martina

kika på tradera, såg den där för inte alltför längesen :D

2011-12-30 @ 11:54:58
URL: http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback