09.12.18 ♥

2011-12-18 13:01:42 Kärlek
» Kommentarer(6) «


Ja det är två år sedan idag som min fina älskade Henrik fråga om jag ville förlova mig med honom ♥
(6½ år tillsammans) Såklart ville jag det, att få dela livet med mitt livs kärlek är en av mina högsta drömmar och att vi idag är lyckligare än någonsin är ju inte så konstigt - vi har ju en helt underbar dotter tillsammans ♥ Tänk att livet kan vara så fint.

Min älskade Henrik överraskade mig igår med julbordsbuffe och en hotellnatt, jättemysig och helt underbart. Några goda drinkar fick vi också i oss! Och älskade lilla Lo hon fick spendera natten med mormor och morfar - visst saknade vi henne (MASSOR) men det var jättemysigt att bara vara vi två ♥ Lo hade en kanonmysig kväll med mormor och morfar och både sov & år bra :)

Imorse åt vi såklart den efterlängtade hotellfrukosten - som var lovely och nu är vi hemma igen och myser med våran dotter och tänkte idag bara mysa och ha den helt underbart.

 

 


Du och Jag och Lo, vi tillsammans,nu och föralltid, jag älskar er av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Vad mysigt det lät, det skulle man unna sig ibland. Var det första natten utan Lo?



Trevlig 4:de advent på er.

2011-12-18 @ 17:56:07
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åh så fint! Grattis!

2011-12-18 @ 18:26:59
URL: http://Http://Marleneperssson.blogg.se
Postat av: Stolt gudmor till finaste Lo

Stort grattis till er igen snyggoparet;) ni två är gjorda för varandra<3

2011-12-18 @ 19:04:36
Postat av: FOTO

vackra bilder =)

2011-12-18 @ 19:44:33
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: josse

Gud så romantiskt och så lyxigt att få egentid tillsammans med sin sambo! Vilken underbar familj ni är! <3

Å Lo är ju bara underbart söööt!



Kramar!

2011-12-18 @ 22:13:00
Postat av: My - Mamma till Alma

Åh vad mysiga ni är! :) fina paret!

2011-12-19 @ 01:08:09
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback