SUN AND SNOW - THAT'S LOVE

2010-11-11 13:54:00 Om Mig
» Kommentarer(1) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Boyfriend!
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Jobbtröja/Hood & vitt linne
JACKA: behöver en ny.. väldigt snart!
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Converse, röda höga
HÅR: Uppsatt
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, cacao
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, cacao
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK: Isadora, Twinkling Pink
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: Mat
DAGENS VILL HA:  
DAGENS BÄSTA: Snö & Sol, + ledig imorgon.. ^^

Imorgon då jag är ledig ska det fixas med två designer :D En till min vän Lina och en till en annan som jag kände som barn! Ska bli sjukt roligt, så nu ska det börjas tänka, så blir det förhoppningsvis jättebra!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Du borde laddat upp bilden på dig där du bär Converse skor! Jag ville se vilken modell du använder =)

2010-11-12 @ 05:37:03
URL: http://www.converse-skor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback