LET ME FEEL THE PAIN INSIDE YOU

2010-11-02 08:45:48 Om Mig
» Kommentarer(0) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Leejeans, baggy
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Jobbtröja/adidas wct
JACKA: Didrikson
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Converse, röda höga
HÅR: Utsläppt & plattat
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Pink Grapefruit
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, Pink Grapefruit
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store & Sparkling Diamond
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK: Isadora, Twinkling Pink
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: Hemlis ^^
DAGENS VILL HA:  
DAGENS BÄSTA: you and me

Ska strax iväg och jobba, Polarn idag. 9.30 - 16.00 så jag är väl hemma runt fem kanske? Brukar hämta upp H efter jobbet så då tar det lite extra tid. igår vart det mys i soffan, vi gjorde hemmagjord skagenröra som H älskade men när jag skulle käka så var jag inte sugen längre.. mer åt mig idag då;) Nu platta håret och äta frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback