FLOWERS DON'T EXIST IN WINTER

2010-11-22 12:23:33 Om Mig
» Kommentarer(6) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Boyfriend
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Randig tröja, & mysig fleece!
JACKA: Parka
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Converse, höga röda
HÅR: plattat, utsläppt
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, cacao
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, cacao
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal, lite sotat
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK: Isadora, Chelsea Red
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: Jacka!
DAGENS VILL HA:  
DAGENS BÄSTA: Löning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad blev det för jacka, den röda? ;)

2010-11-22 @ 22:30:32
Postat av: Linnéa

Japp, den röda! Och det känns kanon! Ska försöka hitta en riktigt varm jacka också.. men det blir nog lika svårt!!!! Haha, tror visst de glömde bort att göra dam/tjej jackor i år! :)

2010-11-23 @ 08:22:57
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt :) Den var jätte fin på dig, visst är det den röda från intersport? haha jaa jag tror det, det finns ju nästan ingenting!! :p

2010-11-23 @ 22:36:54
Postat av: Linnéa

Blev aldrig den från intersport, var så dyr.. :( var inte värt det! Så köpte mig en likadan anorak som du o ante har, fast röd! :) Blev faktiskt jättebra, och mycket billigare! Nu kan jag ju köpa en till jacka ;) haha!

2010-11-24 @ 11:42:42
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt, det är en riktigt fin röd färg som jag tror du passar jätte bra i! :)Köpte du dom turkosa byxorna till? haha exakt, det är så man får tänka ;)

2010-11-24 @ 23:42:30
Postat av: Linnéa

Jaa, färgen är super! Nej, struntade i dem också.. haha vill ju ha samma märke jag ^^ så vet ej ännu vad det blir! Men det löser sig!

2010-11-26 @ 10:20:06
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback