WEEKEND PLEASE?

2010-07-15 14:14:47 Om Mig
» Kommentarer(0) «


Tidsfördriv..

4 av mina favoritprogram på TV

* True Blood

* One Tree Hill

* Vampire Diaries

* Top Model


4 saker jag gjorde igår

* Hämtade våran lilla Kanin Pancakes
* Åt pizza

* Jobbade

* Träffade Emma


4 saker som jag ser fram emot

* Kolla på Eclipse igen.

* Linas 21 årsdag (imorgon)

* Grillning & Mys med Henke, Emma, Jeppe & Pancakes imorgon

* Helg

4 av mina favoritrestauranger

* Tandoori House

* 7 kryddor

* Jop’s

* - hmn kommer inte på fler..

 

4 saker på min önskelista

* … ni som känner mig vet.

* Våran lägenhet, med med ett till rum & en balkong..

* En resa, gärna till Stockholm

* Money money..

 En lista från annasara.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback