ABOUT ME.

2010-07-28 15:02:08 Om Mig
» Kommentarer(0) «


10 FAVORITER
Färg:
Svart, grönt, turkost och vitt! Haha älskar ju färg så kan inte bara välja en!
Mat: Stekbord, (massa gott som man gör över ett stekbord.
Film: Eclipse, förvånad någon?
Bok: The Twilight Saga, Twilight & Breaking Dawn är favoriterna.
Sport: Gym
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag!
Glassmak: Lakris & sobet :)
Tid på dygnet: Ehh, när jag är ledig!

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad, men också depp.
Smak: Gott?
Kläder: Jeans, Skjorta och converse
Bakgrund: Knäpptyst
Nagellack: -
Tid: 15.01
Irritationsobjekt: Nope.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Emma, Lina & Henrik
Du tycker om: Min familj, vänner, och mycket mycket mer!
Du inte gillar: Vem bryr sig om de som jag inte gillar.. herregud, jag gillar ju sååå många!

2 VAL

Vår eller höst: Höst
Kaffe eller te: Te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback