PANCAKES.

2010-07-05 08:27:17 Om Mig
» Kommentarer(0) «


IDAG HAR JAG:


JEANS/BYXOR: Svarta jeans
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Svart t-shirt, vitt linne
JACKA: Skinnjackan finns med.
SMYCKEN: Ring.
VÄSKA: H&M
SKOR: Converse låga svarta
HÅR: utåtbakad fläta, ponytail..LJUST!!!

BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Mango
BODY SHOWER: Body Shop Shower, Mango
SMINK BAS: The Body Shop Foundation
MASCARA: Loreal Double Extension
ÖGON: Svart kajal, brons/lila
LÄPPAR: Nude, Make Up Stores Dust
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK: Blodrött från H&M

DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart ♥
DAGENS INKÖP: Toning till håret, lite mer koppar vill jag ha. (just nu är det mer guld).
DAGENS VILL HA: Lilla Pancakes! (hihi vi ska köpa världens sötaste lilla kanin!
DAGENS BÄSTA: Fixa klart håret, True Blood. GATU FEST VECKA!







Vet att dessa bilder förekommer en hel del nu, men så här fin är jag snart i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback