NEW YORK CITY

2010-07-06 09:26:27 Om Mig
» Kommentarer(2) «


MINA FAVORITER:

VÄSKA: Nja, ingen speciell.
SKOR: Converse alltid.
JEANS:
Snygga.
BYXOR:
Jeans shorts.
JACKA: Nu är det sommar, vill inte ha jacka då!
KLÄNNING: Ähh, min blommiga från gt.
TRÖJA: Svarta & Gröna, och slappa!
KJOL: Gröna höga från H&M
LINNE:
Monki
SMYCKEN: Klockor, armband & ringar

SCHAMPO/ BALSAM:
TiGi Bed Head Superstar
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion ,Mango
BODY SHOWER: Body Shop, Mango

ANSIKTSRENGÖRING:
Mary Kay
ANSIKTSCREME: Mary Kay

SMINK:
Make-Up Store, Face & Body Shop
MASCARA: Loreal Double Extension
LIPGLOSS: inget
LÄPPSTIFT: Make-Up Store Happy & Dust
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK:
Make-Up Store, Face & Isadora & H&M - mörkrött, svart

FILM: Eclipse ♥
BOK: Breaking Dawn
SERIE: One Tree Hill, True Blood & Vampire Diaries.
ARTIST: Mix
SKÅDIS: Kristen Stewart
FÖREBILD: Kristen Stewart

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg bild på kristen <33

Jo en liten fråfa: Är True Blood bra? har tänkt köpa första delen, men vill veta först fall den är värt det?!

KRAM

2010-07-06 @ 12:20:23
URL: http://jennyslifestyle.blogg.se/jag
Postat av: Linnéa

Jenny: Jaaa, jag älskar True Blood. Lite råare och våldsammare än twilight, vampire diaries men jag tycker det är superbra! Min kille älskar också true blood. Om du bestämmer dig för att köpa så ge det några avsnitt, 3 iaf. Jag minns att jag tyckte det var lite konstigt första avsnittet! men jag älskar det nu!!

2010-07-06 @ 12:33:01
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback