L ♥ H

2010-07-13 08:55:52 Om Mig
» Kommentarer(0) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Ljusa Boyfriend jeans
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Svart långärmad.
JACKA: Turkos/blå Didrikson
SMYCKEN: Min ring & den gröna klockan
VÄSKA: Vita H&M
SKOR: Converse höga vita
HÅR: Ponytail

BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Mango
BODY SHOWER: Body Shop Shower, Mango
SMINK BAS: -
MASCARA: Loreal Double Extension
ÖGON: Svart kajal
LÄPPAR: Nude, Make Up Stores Happy
PARFYM: Lychee Blossom, Body Shop
NAGELLACK: Slitet blodrött..

DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart 
DAGENS INKÖP: Saker till Kaninburen, ramar.
DAGENS VILL HA: Sömn.
DAGENS BÄSTA: H  L



igår vart den varken en prommis eller true blood. mitt huvud är så jäkla tungt. har ont i hela huvudet och i halsen.. jag hoppas det går över snart. men vi köpte iaf en kaninbur för ett mycket bra pris, och gud vad bra det kommer att bli. idag ska vi in och köpa saker till buren!  vi får hoppas på en prommis idag och att vi kan se true blood, men jag är så jäkla hängig så vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback