SOMEONE SPECIAL IN MY HEART

2010-02-22 07:15:16 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon, OS, Party, Slappa, The Twilight Saga, Vänner, Familj & Love. Min tid efter arbetet så försöker jag hinna med allt detta! Har varit lite svårt att också hinna med bloggen då, trots att jag verkligen vill det.
Men denna vecka ser lite mer rymlig ut så jag ska försöka mitt allra bästa! ♥

Ikväll kommer en liten bättre resumé vad jag har haft för mig, men just nu måste jag se lite mera Sverige - Finland :) Goooo Sverige!



emma ♥ denna tjej är värld allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är den bästatse i hela världens.. vet inte vad jag gjorde utan dig, mitt hjärta!!!<3

2010-02-23 @ 11:18:30
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback