SURPRISE!

2010-12-17 11:35:17 Om Mig
» Kommentarer(0) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Tights
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Towahood, röd stadium + lång randig tröja
JACKA: Svart Parka!
SMYCKEN: Min ring & mitt fina armband (Bellas armband)!!
VÄSKA: Grå, H&M
SKOR: Vita Orginal Converse, höga
HÅR: Utsläppt, plattat, volym
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Satsumas
BODY SHOWER: Body Shop Shower, Satsumas
SMINK BAS: Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Opps, glömde visst det..
NAGELLACK: Isadora, Knallrosa.. minns ej namnet!
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: hihi! Surprise
DAGENS VILL HA:  Sparkar.. av bebis såklart!
DAGENS BÄSTA: Fredag, mys & kärlek.. 1 år tillsammans imorgon, (egentligen 5½) ♥


Tänk att imorgon har jag & H varit tillsammans i hela 5½ år, tiden har gått fort.. kanske för att det har varit en underbar tid! För ett år sedan hade jag ingen aning om att om en dag skulle vi också dela ringar ♥ Vilken lycka. När H frågade om jag vill förlova mig med honom så tror jag mitt hjärta smälte och blev till guld. Det ögonblicket kommer jag aldrig att glömma... Du ska veta att du är det bästa som finns mitt fina hjärta, och jaa ännu en gång tänker jag erkänna att du är både underbar, snäll och rolig ^^ hihi men självklart också superknäpp!

// Din Linnéa För Alltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback